نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

اعتصاب بازیکنان استقلال در روز‌های پایانی سال

  • کد خبر: ۱۵۵۳۱۹
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
اعتصاب بازیکنان استقلال در روز‌های پایانی سال
تمرین امروز استقلال با نظر بازیکنان و در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای تیم استقلال امروز برای برگزاری تمرین خود به کمپ ناصر حجازی رفتند، اما در اعتراض به مشکلات مالی طی یک تصمیم جمعی از انجام تمرین سر باز زدند.
بازیکنان استقلال چند روز قبل نسبت به پرداخت نشدن مطالبات شان به مدیریت استقلال هشدار داده بودند، اما در روز‌های پایانی سال بازهم خبری از پول نشد.
چند روز قبل علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با حضور در تمرین وعده داد که مشکلات را حل کند، اما هنوز نتوانسته به این وعده عمل کند و در نهایت کار به تعطیلی تمرینات کشیده است.
باشگاه استقلال در گیر و دار مشکلات مالی فراوانی قرار گرفته است. مدیریت باشگاه همچنان منتظر است کمک مالی دولت را دریافت کند، اما این پول هم اگر برسد بابت بدهی به استراماچونی است.
چند روز قبل ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با فولاد هم نسبت به ناراحتی بازیکنان و مشکلات آن‌ها هشدار داده بود، اما مدیریت باشگاه نتوانست درصدی از قرارداد‌ها را پرداخت کند و حالا مشخص نیست تعطیلی تمرینات استقلال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->